Tuesday, June 30, 2020

क्यान्भास र समयहरु !

बसन्ती यौबनको समय
फुलहरुको मग्गमगाउदो जिबनी लेप
लाग्छ बाहिर हेरे
प्रकृती सकल मादक छिन
कुनै नबयौबना जस्तो
प्रत्यक बटुवाको स्मृतिमा बसेकी ।{……स्मृती अल्प हो...}
रङ्गहरुको समायोजनभित्र
बनेको कुनै बिख्यात चित्रकारको कालजयी क्यानभास जस्तो ।
कती शान्त छ समय
कती सुन्दर छ समय
आफुलाई आफुबाट निकालेर हेर्दिने हो भने ।
{………..सकिन्छ कि सकिन्न
यो अनुत्तरित प्रश्न हो
आफैभित्रको युद्धको
प्रोजेक्टेड दृस्टी उपर……} { १}


मसिहरु पोतिनुअघी क्यान्भास
मात्र एक खाली कागज हो ।
खिनाउरा औंलाहरुमा
पेन्टिङ्ग ब्रस समात्दा - क्या गज्जबको सुन्दर बिशाल चित्र थियो मश्तिस्कमा
शनै…… शनै……
ब्रसका स्ट्रोकहरुमा जिबन भर्दै
रङ्गहरुमा आफ्नै पसिना र रगत मिलाउदै
क्या फ्युजन गरेको थिए मैले
रङ्ग रगत र क्यानभासको
किनकी
मलाई बनाउनु थियो केबल एक चित्र ।
जो बाँचिरहोस -मृत्युपछी ग्रेभयार्डहरुमा । {२}


अन्जानमै निला रङ्गहरुको आकसमा
उडाएको थिए शान्तिका परेबाहरु
राता बिहानी सुर्यहरु उदाँउदै गर्दा ।
खै उडेर कता लागे
अन्जान समयभित्र भबिस्य खोज्न
या मरे या मारिए
क्रुर शिकारिका लालचले ।
{.......... लालच मान्छे भित्र मृत्युपछी पनि रहन्छ ..}
अ मैले धबल शिखरहरु कोरेको थिए
सुनौला सुनौला
क्या मनमोहक थिए -
त्यो हिमाल जस्तै अग्ला सपना नदेख्नेले त्यो सुन्दरता महशुस गर्न सक्दैन ।
सबै सबै निर्जन पथहरु
रेगिस्तान र बर्फिला पहाडहरु
आफै आफै बनेका थिए -रङ्गहरुभित्र । {३}


मैले मन्दिरहरु बनाईन
मन्दिरभित्र ढुङ्गा बस्छन
मैले सुनेको छैन अहिलेसम्म
ढुङ्गाहरु बोलेको
म त बाचाल देबतामा बिश्वास गर्छु ।
शृस्टी समयभित्रको इतिहासमा
मेरो म {..यो आफैमा एक ज्याद्रो भ्रम हो.. }
का सुन्दर अकन्टक प्रेमका देबतहरुमा
साएद यो सृस्टिप्रतिको एक लगाब हो
अनन्त प्रेम हो । {४}


यो क्यानभास मलाई सुन्दर लाग्छ
डालिका एब्स्ट्याक आर्टभन्दा
भ्यानगगको मेन्टल असाईलमको पोर्ट्रेट भन्दा
रेम्ब्रान्टका भिज्युएल आर्टभन्दा ।
तँपाई असहमत हुन सक्नुहुन्छ
आफ्नै जिबनी न्यारेटिभलाई सुन्दर भनेर
हजारौ पटक भन्नुस
म मान्न तयार छैन ।
किनकी -यो पोर्ट्रेट मेरो मश्तिस्कको उपज हो ।
जो सधै बिद्रोह गरिरह्यो -आफैसङ्ग ।
र मलाई आफै भित्रको बिद्रोह
सुन्दर लाग्छ । {५}

No comments:

सुर्यबहादुरहरु!

सुर्यबहादुर -जस्ले सिङ्गो सुर्य बोके आफ्ना पिठ्युमा र हिडिरहे एक मृत्युको बाटो । जिबनको भारी श्रमको पसिना भोको पेट र बग्रेल्ती बाँच्ने सपना...